Great at?

What is the thing you most wish you were great at?

När det gäller färdigheter önskar jag såklart att jag verkligen skulle vara en bra författare, om jag orkade skriva nåt mer än den här livräddande bloggen.

Men jag tror ju att jag kan skriva, så då skulle jag önska mig en vacker röst. Jag är jättebra på att sjunga efter noter, hålla stämman i en kvartett, såna grejer. Jag är mer musikaliskt begåvad än begåvad med en sångröst. Det skulle vara underbart att ha en strupe som lät som kola. Att gå på konsert i duschen, eller när jag sitter och klinkar på pianot. Ja, jag skulle njuta väldeliga om jag kunde sjunga vackert.

Å andra sidan vill jag allra helst vara en person som får Mikael att känna sig kär, lycklig, trygg, tacksam, glad. Den personen vill jag vara för Mikael. Mest av allt.

Inga kommentarer: