Fem år!!

Idag firar vi femårig bröllopsdag. Vi var och röstade och larmet hade gått på biblioteket. Vi var också inne på Jula där jag köpte en jacka. Det var en herrmodell så ärmarna var lite långa, vilket passar bra när man kör komet. Sen åt vi på lokala kinahaket. Vi ska också på mordgåtemiddag om två veckor, så detta var del ett. Jag hade klänning och nya skor och en frisyr jag sett på pinterest. Som höll i tio minuter. Men det var en bra dag fast jag är heeeelt däckad nu.

Fem år kanske inte är så mycket att skryta med i sammanhanget, men jag är ändå stolt över oss. Vi arbetar på vårt äktenskap. Jag visste innan jag gifte mig att det skulle krävas arbete, jag var bara inte säker på hur och hur mycket.

Men nu vet jag lite mer, och känner mig också tryggare i att det inte krävs mer än vad jag eller vi hade. Han är min prins. Jag är oerhört tacksam.

3 kommentarer:

Sara Boberg sa...

Stort GRATTIS!! ❤❤❤ Klart du ska vara stolt! 🔝🔝

Anja Olergård sa...

Vad snäll du är, Sara! Tack!!

Monica sa...

Grattis! Till kärleken och bortanför...