Tre saker i...

Nämn tre saker som finns i min/mitt:

Kylskåp: Bregott, gammal ostkaka, marinerade och färska vitlökar
Frys: hamburgerbröd, grönsaksblandningar, köttfärs
Handväska: penna, tuggummi, medicin
Sminkväska: [har det bara i väska om jag inte hinner msinka mig hemma så jag jag kallar detta för sminstället i badrumsskåpet] 85% Oriflame, läppstift från Body Shop, puder från H&M
Badrumshylla: nagelklippare, irriterande tomma burkar med ansiktskrämer, glasögonminisprayflaska
Förråd: brudklänning, kläder i strl 36-44, snygg mörkvinrödmönstrad matta som inte passar här hemma
Hjärna: Mikael, sova, mat (har bara ätit två mackor och två ostburgare på de senaste 12 timmarna)
Jackficka: aldrig något annat än eventuellt vantar
Kryddskåp: spiskummin, curry, pepparblandning
Köksbänk: rostfri snygg vattenkokare, rostfri IKEA-rundel med köksredskap, vacker trekantig glasburk med "terra toscana" (dvs lite peperoncino och annat som ser ut som den toskanska jorden)

Inga kommentarer: