Mera meme

Skulle du säga att du är en party-typ eller stay at home-typ?
Hemma-typ. Fast om vi ska ha fest ska den inte vara hemma hos mig.

Brukar du döma människor efter utseendet?
Hrm, hur säger man ja utan att verka hemsk? Försent.

Hur många gitarrer har du?
En cello. Jag räknar den.

Vad skulle du vilja heta?
Beatrice kanske?

Tror du lyckan kan köpas för pengar?
Nej, men brist på pengar kan göra en lite olycklig.

Vad skulle du göra om du var osynlig för en dag?
Inte kolla i killarnas omklädningsrum i alla fall. Jag vill komma på nåt svar som betyder att jag kommer över massa pengar, men jag vet inte hur man gör, ens om man är osynlig.

Hur många låtar blir det på skivan?
Alltså, det blir tolv. På skivan.

Vilket är det snyggaste klädesplagg du äger?
Borde svara min brudklänning, men mitt snyggaste klädesplagg måste vara nåt i storlek 36 som jag inte kan ha längre!

Hur kände du när du fick erbjudandet om ett skivkontrakt och hur gick det till?
Jag blev inte särskilt förvånad. Det är ju ett känt faktum att jag sjunger som en gud. Bättre än Rigmor Gustafsson, Lisa Nilsson och Margareta Jalkéus eller vad hon heter nuförtiden. Mmm.

Tror på spöken, andar och sånt?
Nej. Eller, inte på spöken, men på att folks själar inte dör bara för att kropparna dör. Fast inte precis på att de börjar spöka för folk.

Säg en låt, som du aldrig skulle kunna framföra på scen. Varför?
Typ alla som finns. Jag, sjunga ensam på en scen? Döden döden döden.

Inga kommentarer: