Vad hände?????

Skulle köpa en burk melatonin igår på eBay. Jag har dem på recept men köper gärna en burk och har i reserv ifall apoteket plötsligt inte kan tillverka dem i tid. Men så råkar jag köpa två istället för en. Det har jag inget minne av, jag ser det med förvåning när jag får orderbekräftelsen. Och så är det visst inte en burk, utan ett trepack. Som jag köpt två av. Så istället för en burk melatonin har jag nu köpt sex. Ni förstår kanske att det känns väldigt obehagligt att inte klara av saker. Jag är inte alltid bakom flötet, men nog ofta för att det ska vara otrevligt. Tyvärr var de supersnabba att expediera också så burkarna är redan på väg. Typiskt.

2 kommentarer:

Anonym sa...

Jag köper gärna någon burk av dig, för att se om det kan få mig att somna snabbare? /e

modren sa...

Jag har en burk som du kan få :-)
Läste att de kan höja blodtrycket, så jag tar inga såna risker utan har slutat med melatoninet.
Man ska ju ha ett årsförråd av saker?
modren