Goda nyheter, typ

Jag har fått kallelse till mitt första vårdbesök hemma. Alltid nåt. Även om jag mår rätt värdelöst just nu så får man ändå se det som goda nyheter att jag inte behövde kämpa för saken. Men det var ju Sköndal, de fattar ju. Vc blir en annan femma. Och det känns också ganska deppigt att behöva ta det steget. Men jag är fortfarande extra dålig en vecka efteråt förra vårdbesöket, sådär så jag bara klarar att värma nåt i mikron. Förutom en gång när jag stekte grytbitar. Men de var redan färdigskurna. Och jag blir febrig på kvällarna fast jag inte gjort nåt. Jaja, ibland är det bara skräp.

Jag hade räknat ut ett datum som passade med våra almanackor, för en rolig grej, men då var lokalen inte ledig. Vi har så litet hemma så jag vet inte hur jag ska göra nu. Men om jag får feber av att värma mikromat kanske man inte ska planera några roliga saker. Skräp!!!!!

Inga kommentarer: