Lätt fråga!

Fick precis en fråga från Wish om jag förtjänar en ny handväska.

Världens enklaste fråga, SJÄLVKLART! Alltid!

Men jag tänker inte köpa den från Wish. Jag ska inte köpa nån alls just nu, men jag vill hellre har en enkel, understated, läderdoftande Ralph Lauren. De här kostar alla under under 5000:-. Jag har aldrig köpt en handväska för mer än 500:- tror jag, så även dessa är lite för dyra för min smak. Men fina.






 Sen vill jag bara ha en vinröd också.

Men det skumma är att den här kostar €19 000. Det är ju en osannolik siffra. Så man börjar undra om det är läder från en riktig krokodil. Det är ju riktigt läskigt i så fall. Krokodilmönstrad kohud kan jag acceptera, men är det inte ont om äkta krokodiler? Därför väskan kostar 200 000:- antar jag. Som en lägenhet i en svensk småstad.

1 kommentar:

modren sa...

För mig är väskor som bilar - jag ser ingen skillnad på dem. De är bara transportföremål.
modren, krass