Inte galen!!!

Kunde verkligen inte somna igår. Blev aldrig nog trött, och när jag la mig i a f funkade det inte, och jag gick upp så småningom för att ta mer sömnpiller, och ändå sov jag bara 8h. Det kan jag inte leva på, då kommer jag inte ens ur sängen. Så när jag hade vaknat idag och avbördat min fyllda blåsa, blev jag så trött att jag tänkte att jag måste få ett par timmar till. Så jag tog två melatonin och en halv stilnoct. Men konstigt, det låg en propavan i också. Det förklarar saken! Min medicin gör nytta, det är inte bara massa placebo, och när jag bara tar 1/2 dos av nåt så märker kroppen det och får inte nog för att sova. Så jag tog mina mediciner med gott samvete, inte propavanen dock, den är kvar så länge så den kan man bara ta på kvällen, men nu fick jag en förklaring. Jötteskönt!

Nu ska jag lossa alla trossar till den vakna världen. Drömde så underligt om en kille. Han var så snygg i sin skinnjacka när han stekte pannkakor till mig, men jag hade munnen full av kolasticky nånting och måste hitta tandborsten innan jag kan kyssa honom. Mikael? Ja, han fanns inte i den här drömmen. Men i vaket tillstånd är det fortfarande honom jag vill ha. Men när pannkakskillen tog handen om min midja (jag var förresten smal och hade inte ME) fick jag bråttom till tandborsten som jag alltså inte hittade på nästan tre timmar, men när jag vaknade höll jag det bästa ursäktstalet nånsin och han var intresserad av mig igen. Yeah. Förlåt, Mikael, för vad min hjärna gör när jag inte har nån kontroll över den!

Inga kommentarer: