Downton Abbey

Här kan ni se en teaser inför filmen som kommer nästa år i slutet av september. Den ska bli lite häftigare, lite lyxigare, lite bättre. Jag tänker mest på hur jag ska lägga upp genomtittandet av tv-serien före det. Det får jag nog räkna på. Egentligen skulle jag vilja titta på alla avsnitten med nån som är downtontokig som jag, och sen gå på bion ihop. Om man nu kan få sin trötta kropp att klara trappor, och vad gör man då åt rullstolen?

Här kan ni se. Man får verkligen inte veta nåt, men musiken är fylligare. Dyrare, I suppose.
https://youtu.be/TYnITeDfaA4

7 kommentarer:

Anonym sa...

Själv hade jag Downton-premiär (NÅGONSIN!) igår. Jag såg visst hela första säsongen... Gissa vem som ska se resten under jullovet... /e

Anja Olergård sa...

Åååååååå! Jag blir alldeles till mig när jag tänker på allt du har framför dig!

Anonym sa...

Alltså! Nu såg jag precis julspecialen efter säsong 3 och allt jag har att säga är INTE OK!!!!!!!!!!! (den som spoilar någon framtida händelse ska jag personligen mula) /e

Anja Olergård sa...

Jag kan inte vad som händer när, så jag vet inte vad du pratar om, precis, men, nej, det är inte ok!!!!!

Anonym sa...

Bil. Dike. /e

Anja Olergård sa...

Det är så hemskt!

Anonym sa...

Verkligen! Har inte vågat börja titta på säsong 4 än på grund av det. Jaja, jag ska väl bite the bullet ikväll. /e