Bara lite att inspireras av

Igår såg jag en bohemisk linnekjol i mitt Pinterestflöde och som jag tänkte att jag måste tagga min kusin i. Men det var redan hennes pin. Men hon har väldigt speciell stil, linne, särskilt beige linne, har jag nog aldrig haft ett plagg i, och min smak är inte bohemisk heller. Men jag är fascinerad av när nån faktiskt har en stil. Och ur det perspektivet kan jag beundra nåt som är välgenomtänkt och skickligt utcört, även om jag tycker det är fult som stryk. Det är ju det fina med konst, om man gillar det har inte med saken att göra.

Det här är sånt som jag inspireras av.

2 kommentarer:

modren sa...

Du fick ett par beige linnebyxor av Hjördis en gång. De var rätt snygga tyckte jag.
modren

AL sa...

Tycker du har en vældigt tydlig estetisk preferens nær det kommer til klæder, skor och inredning så du har nog en ganska utpræglad egen "stil" du också. jag kan ibland se saker/bilder och tænka att de ær vældigt "Anja".