I brist på rosa

Jag tycker personligen att Mary skulle ha mer rosa. Jag gillar rosa och tycker det är fint till brunt hår. Men alla har olika smak och det är ok. Jag känner mig väldigt obekväm i orange så jag förstår om det är nån färg man inte gillar att ha på sig. Men eftersom jag gillar rosa så har jag samlat lite inspiration ifall man ska ha rosa på sig vid nåt festligt tillfälle. Allt härstammar från Victoria i superduperklänningen (från Ida Sjöstedt?) med rosa blommor på. Så ska det se ut! Och frisyren är helt underbar också. Mitt enda problem? Jag har sparat ner 85 foton på rosa skor, klänningar, hattar och smycken och det är lite svårt att ta bort 75% så inlägget blir hanterbart för mig och läsrimligt för er. Kill your darlings?? Huvva, vilken träning!

P.S. Det gick inte bättre än så här. 50% är ändå inte så illa!

1 kommentar:

Monica sa...

1. Jag ser sjuk ut i rosa (fast tycker det är snyggt på många andra) trots brunt hår
2. Mina ben och fötter är som stockar och lämpar sig för hårt arbete (jag är stark som en oxe), men inte för sådana här skönheter. Jag tycker lite synd om mig själv, men rejäla fruntimmer finns det väl också plats för i världen?