För varmt och för många djur

För varmt behöver ingen förklaring. Prövade att somna om med fläkten på i sovrummet. Hörde den trots öronproppar, men inte med även hörselskydd. Men de var liiite svåra att somna med. Så jag minns inte om jag somnade om alls.

Dessutom har vi för mycket djur nu. Jag föste ut en geting härom dagen, den hade fastnat mellan fönstret och persiennen så den var relativt ofarlig. Idag fick jag ut en görstor typ nattfjäril. Nån stor brun sak. Och nu på kvällen dödade jag först en brun baggeliknande sak som flög och satte sig på min arm, och sen dödade jag hans kompis som satt på golvet. Sen skulle jag ta nattpiller, men jag råkade titta upp i taket, och där satt ett jätteläskigt djur, som en spindel med vingar och unicornhorn. Jag svalde pillrena så fort som aldrig förr. Darrade av stress när jag tog fram dem. Sen släckte jag och la mig. Och här ligger jag fredligt och då flyger nåt djur rätt in i min näsa. Jag hann reagera med ett kraftigt utfnys, men hjälp alltså. Jag överdrev inte när jag sa att vi hade mycket djur, eller hur! Det vore bekvämt att inte vara så rädd för kryp. Jag hade 96 i vilopuls, nermedicinerad vilopuls dessutom! Utan att ha varit rädd för några djur än. Hade ont i hjärtat också, men jag brydde mig inte, det gick ju över.

Jag antar att jag inte får önska mig svalare väder, barnen behöver sommar. Men jag önskar mig inga djur på min kropp, i min kropp, eller i min lägenhet. Så, max 24 grader och no bugs.

Inga kommentarer: