Min nya självförtroendekick?

Idag fick jag en kontaktförfrågan på Pinterest igen. Nu var det en kille i doktorskläder. Han såg väldigt snygg ut, och en egen doktor kan ju vara behändigt. Och han hade 4 pins också, så han har ju ansträngt sig lite :-) Mikael sitter säkert, där blir det inga förändringar, men när han dör kan jag gifta mig med en snygg läkare. Inte för att jag vill bo i USA. Men det vore trevligt att bo nära Johan och hans familj. Men när Mikael dör är barnen säkert stora och jag kan vara så dålig att jag inte ens orkar läsa mail. Kanske ingen bra plan ändå. Och mitt foto på Pintereat är säkert väldigt mycket snyggare än jag brukar se ut, fet och osminkad med dubbelhakorna i honnör. Och folk letar nog inte direkt efter nån som är sängliggande. Men man kan alltid låtsas. Så mycket man behöver för att må bra!

Inga kommentarer: