Hur många poäng får du i Anjakunskap?

Det ultimata navelskåderiet. Facit kommer senare.

2 kommentarer:

Monica sa...

Låt mig gissa...
1. Själv älskade jag Dolly Parton när kompisarna lyssnade på rock, men idag är jag båda. Jag gissar att du är mer country än rock, men egentligen ingetdera...
2. Sommar, men det får inte vara för varmt, så sommar med tillgång till ljummen bris och AC.
3. Ha! Shopping.
4. Basket.
5. Här blir det svårt. Du njuter (i friska fall) av storstadens dekadens, men även av brittiskt romantiskt drottninglikt lantliv, så...
6. Tolkningsfråga.
7. Kungsbacka och Borås är bortom min skolkunskap.
8. Något tjusigt släktnamn är kanske inslängt där mellan A, K och O?
9. Det beror på sammanhang.
10. Serverar någon spagetti? Nej. Dåså.
11. Bara i såsen.
12. Vågar jag gissa BYU Cougars?
13. Trick question! Men vad nu maroon kallas på svenska? Cerise låter fel.
14. Just för tillfället är åtminstone kameran inte din favorit.
15. Ingetdera. Bekvämt, eldrivet och smidigt däremot!
(Märks det att jag har jättemycket att göra? Tack för att jag fick skjuta upp det oundvikliga lite till.)

Anja Olergård sa...

Seriöst Monnah, du svarar ju bättre på frågorna än vad jag själv gör!