Knep

Ni vet de där robotkontona som de rensade bort på instagram så folk miste massa följare? Jag har råkat ut för det här på bloggen, fast tvärtom. Istället för att det blir en kommentar när jag svarar, så blir det två. Jag försöker inte blåsa upp några siffror här på bloggen, utan jag står helt frågande, tillika irriterad, inför detta faktum.

Däremot tror jag att "bevisa att du inte är en robot" syns för er fortfarande, men man kan bara strunta att fylla i den, i alla fall kan jag det. Nån vänlig själ får gärna säga om den är kvar och/eller om man kan strunta i att fylla i den.

5 kommentarer:

Sara sa...

Den är kvar men man behöver inte klicka i.

Sara sa...

Nu provade jag bara för att se om det var sant och det var det.
Och att du ger dubbla svar måste väl bara vara dubbelt så bra, vi har ändå inget roligare för oss (ja, eller, de som har det kan ju nöja sig med att läsa det första då, men då vill jag höja ett varningens finger, för så stressigt ska man nog inte ha det i livet).

modren sa...

Anja vännen, vi hörde dig redan första gången :-)
Och nu ska jag testa att hoppa över robotrutan. Spännande experiment!
modren

modren sa...

Funkade!

En långvarig förkylning sa...

Jag får ingen robotförfrågan! Men så är jag mutant istället, och det vill jag inte avslöja. Vet dock inte mina superskills än, jobbar på't.