Dagens åsikt

Jag lyckades inte få hit själva bilden men hoppas att ni kan använda länken. Om inte, kan jag förklara att det är ett foto av en vacker man i moderna fina kläder, i Florens. Han har skägg. Och jag vet att skägg är modernt.

Men jag gillar inte att få hår i munnen.

Har ni bara män till att titta på dem, så varsågoda. Min man har jag hellre praktisk användning för.

En man med skägg väcker upp känslor hos mig, det är sant, men känslan är att jag vill att han ska raka sig, inget annat.

Så jag antar att jag är gammal och träig och inte hänger med i modet. Det händer ju oftare nu när jag tittar på The Sartorialist att jag tycker kläderna ser ovettiga ut än snygga.

On the Street…La Fortezza, Florence http://www.thesartorialist.com/men/on-the-street-la-fortezza-florence-11/

1 kommentar:

Sara sa...

Maken hade ett litet skägg ett tag och han var så himla snygg i det, men jag håller med, det är mycket pussvänligare utan.