Ojojoj!

Två stora saker: tittade på lägenheten. Fin, men en kortsiktig lösning för sovrummet var inte stort nog för en dubbelsäng (jo, precis, men det är inte drömmen). Dessutom är jag inte längre ensam och budet har gått upp med 50 000:-. Såvida inte de två andra som är med och bjuder hoppar av så blir det inget. Gråter inte, trots att jag har varit så kär i den!

Var på handledarkurs på körskola ikväll. Blev såklart tagen för handledare... Ja, itne vill jag se ut som 17, så det var väl OK antar jag. Det framkom historier om vansinniga övningskörningar, och jag hade varit med om två av dem, eller tre (köra med bilen full av folk, stanna i uppförsbacke vid rödljus dessutom, som blev grönt, och rött, och grönt, och rött... och mycket prematurely köra på motorväg). Dessutom har jag viss respekt för vad bilar kan göra med folk efter olyckan när Hjördis bröt nacken och som pappa var med i, och Sannes och Annikas nackar. Har också viss "respekt" för min så kallade järna. Men vi får se! Jag ska prova i alla fall, att köra. Om jag tar det i lagom takt vågar jag nog, fegis...

Men nu kom McKnights så jag ska leka lite med dem, rättare sagt visa dem till deras sovplatser.

Inga kommentarer: