Har varit fast på Bed, bath and beyond en lång stund. Alltså... Och ändå syns det inte på bilderna hur tjocka och goa deras handdukar är!!!!!! Som väl var hade de inga duschdraperier som passar till starkblått kakel. Pu!

Däremot hade de en grymt snygg dörrmatta, som visserligen hade passat bättre till min en gång hallonröda hall med svarta smidesdetaljer.

Och så börjar jag tveka om jag inte ska ha en ton ljusare blått i vardagsrumme, sån som på Laura Ashley kallas duck egg blue. Då passar den här (också från B, B and B) mattan till.


Och vad sägs om ett hav av dessa tyger:






Fast jag vet ju också i ärlighetens namn att jag inte har råd att köpa nya mattor, gardiner, throw pillows och plädar. Särskilt itne på Laura Ashley. Det får nog bli som det var tänkt från början.

Inga kommentarer: