Stå ut

Har man fått botox kan man stå ut med att ha migrän. Man vet att om 3-4 dagar så känns det inte längre, max alltså. Men lite sur är jag allt ändå. Blir det av att ha ont. Tur att jag inte har en dålig rygg, för hjälp vad jag hade varit outhärdlig!

Däremot är jag i detta nu överlycklig över att min man inte sitter och tittar på fotboll med högt ljud. Och skriker kommentarer. Han sitter vid datorn och programmerar och pratar lite för sig själv. Det går inget Så ska det låta på TV ikväll så vi roar oss från varsin sida köksbordet istället. Det är där vi har våra datorer alltså. Men jag däckar nog snart. Men vem bryr sig.

Just det, jag blir deppig av migrän eller migränmedicinen. Tur att vi bara har några överblivna colanappar kvar, för annars hade jag ätit godis nu.

Tydligen blir jag babblig också. Hejhej.

Inga kommentarer: