Två siffror

1 - kilo jag gått ner, IGEN. Nu har det gått så långt att jag förväntar mig att ha gått ner ett kilo ett par gånger i veckan. Fast å andra sidan firade Mikael och jag att han lever och har en hel dörr med varsin glass häromdagen, plus att jag fick efterrätt av mamma och pappa igår. För att inte tala om idag, när jag åt bröllopstårta (som Pauline hade gjort -- gryyyyyyyymt snygg och jättegot moussetårta med vit choklad i rutmönster på kanten och en hint av päron med vacker gul gelé på ovansidan. Mycket mycket snyggt och gott) och en mini-kanelbulle och drack cider. (Maten var bara lite potatissallad och lettuce och kallskuret, så där klarade jag mig bra.) Tre dar i rad. Vågar nog inte väga mig på ett par dar! Tala om incurvata-inlägg!!

3000 - kronor MINDRE i reavinstskatt efter lägenhetsförsäljningen än jag trodde när jag deklarerade! Yippee!!!!!!!!!!! Men det är ändå 14 500:- som ska hostas fram. Kanske måste låna av Mikael. Jag kommer att bli skyldig honom sex för resten av livet... Eller vad är the going rate?

Sorry, jag är trött.

Inga kommentarer: