KAh tpor mina sömnpiller ar gått igm mi.

saffer rddat ¨50--årskala" f¨råga jon foick vå inbnju dokkpsrsrsfet fät fjäls sb.

--------------

Hittade också en post-it där det står:

sitter 8 pratar 4 teefn m MK efter ståluvet läga på!!

--------------

Jag tror med andra ord att jag hade ett av mina berömda minnesbortfall eller nåt igår. Jag har ingen aning om vad jag menar. Ordet "sömnpiller" i rubriken gör att jag misstänker att jag var mer drogad än jag trodde. Men å andra sidan skrev jag på min sömndagbok till Uppsala att jag gick och lade mig kl 6.55, fast detta inlägget är publicerat 07.00. Huh?????

3 kommentarer:

Monica sa...

He? :-)

Lisen sa...

You were in Stilnoct heaven! Känner igen mig! Hade för många år sedan skivit ett mail då jag tagit en sömntablett och jag kan bara konstatera att jag talade ett helt nytt språk... Helt corny om man tänker efter!
Kul med bröllopsdag den 12/9! Den har vi också och vi firar vår 23 i år! Ha det toppen!

Rob & Ellen sa...

Jag förstår iaf den första kommentaren. Det du!