Beskyddad!

Jag ändrade mig och kom på att jag skulle göra kladdkakan innan jag duschade (blir alltid så svettig så fort jag gör nåt), så jag stod i köket (näck) och vispade kaka. Jag hade inte heller ätit frukost än och var väl i all sannings namn för trött och darrig för att baka kaka, men får man fint söndagsbesök så får man. Vänder mig om efter nåt och kommer åt knappen på elvispen så den börjar köra (full med chokladsmet dessutom). Och mitt i allt detta råkar mina fingrar komma in mellan visparna! Men som väl var lyckades jag på nåt gudomligt sanktionerat sätt stänga av den fort, och den hade bara varit på första hastigheten så fingrarna slets inte av. Hjälp, så det kunde gått illa!

Lärdom: man ska inte göra saker när man är för trött. Då darrar man och fipplar och det kan gå riktigt illa!



P.S. Dagens porr-varning: Nu skulle vi varit gifta, så hade Mikael kunnat slicka chokladsmet från min kropp... Bänken, lådorna, mattan och golvet skötte jag själv.

1 kommentar:

~Michaela sa...

hahaha, vad du är snuskig ;)