Imponerad!!

TV-shop tror man ju är skräp, eller rättare sagt att deras produkter är skräp och inte fungerar. Nu till min förvåning: Jag har en Swivel Sweeper här som "huvuddammsugare", för jag orkar inte dra en vanlig dammsugare men Swivel Sweepern är lätt som en plätt. I reklamen dammsuger den upp till och med frysta grönsaker. Jag är visst lite darrig idag, för jag tappade skålen med färdigmikrade grönsaker på golvet. Två personers ärtor, minimorötter och bönor rullade ut över golvet. Jag var inte precis nöjd. Men så fick jag snilleblixten att testa SwSw:en. HELLO! Fy sjutton vad den sög! Det var alltså varmt blöta grönsaker och den sög upp allt utom 4 bönor och 3 morötter som var för stora. WOW!!!!!!!!!!!!!!

Däremot är den inte jättebra på att suga upp hårstrån från badrumsklinkersen, men i nuläget är jag benägen att ursäkta det till förmån för blöta grönsaker!


Köp er en egen här!

Inga kommentarer: