Före -- efter osv

Gillar ju när man gör om gamla saker till nya fina. Och gärna använder så mycket man kan av det gamla (fast jag är inte nån grönstrumpa, bevare mig väl; bara lagom samvetsmässigt källsorterande osv). Och hittar på diverse sätt att göra hacks av saker. Det här tanken känner den trogne läsaren (jag antar att det är Ellen) igen sen förr hos mig. Nu med nya bilder:

Här har nån Ewa vunnit en tävling och gjort om ett IKEA-skåp till ett rokoko-skåp. (Vi känner igen och älskar idén från både


Simon & Tomas


och Martha Stewart


Här har nån gjort en vacker tavla av sina smycken (från Martha Stewart)


Här har någon (samme geniale anställde som ovan eller har de två?) satt ihop två bokhyllor med gångjärn till ett stängbart skrivbord


Här har någon bara köpt två Lack (för 49:-) och staplat dem, för att få mera rum men ändå ha vardagsrumsbordsplats vid behov.


Det här är inget hack utan ett helt utbyte, men vilket lyft!! Sånt kök vill jag ha. Före - efter:

Värsta fåtöljen, och sen värsta fåtöljen!

Tja, häng tallrikarna på väggen, målade som en regnbåge. Jag säger inte nödvändigvis att jag vill ha det så, men jag beundrar kreativiteten.



Här ser ni knappt pga bildstorleken, jag vet, men trots att detta egentligen inte är nåt hack utan bara så grymt snyggt så jag var tvungen att dela med mig:

Inga kommentarer: