Vem är jag?

Monnah refererade till ett personlighetstest och det ville jag göra. Men jag kunde inte skapa ett konto och det visade sig att jag redan hade gjort testet 2010 och jag hittar inte hur man får göra om det. Mycket kan ju ha hänt på typ 10 år. Men det här var mina resultat.

Mina fem starkaste egenskaper enligt testet är:
Perspective
Spirituality
Gratitude
Curiosity
Humor

Och mina svagaste:
Teamwork
Self-regulation
Leadership
Humility

Jag tycker detta stämmer perfekt på pricken.  Tålamod borde varit en till av mina sämsta, men annars har jag inget att anmärka. Festligt hur någon kan veta det om en men jag minns inte vad de frågade som gjorde att de kan tolka mig så bra.

1 kommentar:

Monica sa...

Tycker fortfarande att det är sjukt att de där frågorna kan få fram det som jag redan visste, men inte hade ord till...

1: Appreciation of Beauty & Excellence
2: Kindness
3: Love
4: Social intelligence
5: Gratitude
.
.
.
20: Perseverance
21: Zest
22: Hope
23: Self-Regulation
24: Creativity