Vilket hantverk!!!

Jag älskar ju hatt, det är så elegant, men det närmaste en hattmännkska jag kommit är på två tropiska semestrar. Inte riktigt samma sak. Sen tycker jag att jag rent allmänt ser så ful ut i hatt, inte ens en kepa funkar. Studenthatten var en skönhetsförbannelse.

Så den här hatten kan jag bara drömma om. På alla plan, från tillfälle att bära den, konstigt bakhuvud, till utanför min budget. Men sukta är gratis.

Jag kan dock inte garantera att jag inte kommer att ha på mig en liten hatt på nästa bröllop jag går på.
Mode

2 kommentarer:

Sara sa...

Att kepor är missprydande betyder inte att man inte klär i hatt. Tvärtom! Det betyder egentligen bara att man inte bör sätta på sig keps om man vill vara fin.
Ceterum censeo kepsinem esse delendam.

Anja Olergård sa...

Den logiken går inte annat än att hålla med om.

Jag håller med om latinet också.

Och fick dagens skratt, tack för det!