Jag vill!

Jag vill busa! Jag vill plötsligt rikta duschstrålen på min duschpersln när hon minst anar det.

Vi åkte bakom en kille med hörlurar. Jag vill åka tyst tills vi är precis bakom och sen tuta så han flyger högt.

Jag vill vansinnigt gärna försöka se misstänksam ut i tullen. Låtsas att jag har knark, men försöka se ut som om jag försöker se helt normal ut, men flacka med blicken, byta kö och sånt. Och hoppas de tar mig för då har jag spelat bra.
Här fick jag annars ett bra tips också. Fy vad roligt!

Den här skulle jag också vilja prova. Olika alter stöd med olika liv. Dödskul.


Jag säger som min bror när han hade kastat kniv från bakom häcken (han var indianer, hon var cowboys) så den kom rätt mellan åkrarna och damen stöp som en fura. Hennes man kom och skällde ut mamma och pappa och Johan sa sorgset: Får man inte ha nåt skoj eller?

Inga kommentarer: