Värde hit och värde dit

Jag vet ju att mitt problem med självvärdet är att älska mig själv fast jag är useless.

Men så säger en person såhär, jag nämner inte hennes namn och frågar inte om jag får använda kommentaren för jag vågar inte att hon ska säga nej. Fattar ni att jag SVÄVAR PÅ MOLN nu eller!!!

Du är ju en jättemysig, gullig och intelligent dam. Älskar att läsa din underfundiga blogg. Den får mig att skratta rakt ut ibland, för att nästa gång få mig att tänka och fundera. Om du hade fått vara frisk hade du nog varit en framgångsrik författare nu. Stor bamsekram till dig.

2 kommentarer:

~SerendipityCat ~ sa...

Kjære Anja,

Jeg er ikke så flink til å kommentere pga lite krefter, men jeg ville si at din blogg er et gledelig høydepunkt, en fryd å lese og du er en av de få, faste jeg leser nå. Håper du fortsetter å skrive lenge, lenge! ❤️❤️

Anja Olergård sa...

Kära Catherine! Du anar inte vad glad jag blev över din kommentar! Så glad att jag vill göra en tavla av orden och hänga på väggen! Du är så snäll!!! <3 <3 <3