Det där med frisyren

Jag hade ju t ex sagt när jag klippte mig att jag inte ville ha lika mycket/kort uppklippt som förra gången men det slutade med att jag inte fick ett strå uppklippt och då tycker jag att jag ser ut som en finsk kulturarbetare. Inte fel på varken eller, men det var inte en sån frisyr jag ville ha, det var en sån här. Jag sa specifikt också att jag ville ha en rund frisyr, inte en fyrkantig.



Men kanske kan jag inbilla mig att det är så här jag ser ut?


Idag kom jag dock på nån som har en ljus variant av min frisyr och som rockar den! Anna Wintour! Hon har tjockare hårstrån än jag och ett antal nyanser ljusare, men hon har en sån där lite omodern och opersonlig page, som jag tycker att det är, men hon är ju världens allra mest modemedvetna kvinna! Så nu börjar jag bli nöjd med frisyren. Det tar en vecka tills stråna hämtat sig från chocken och börjar bete sig som vanligt igen.

Men annars är vi rätt lika, hon och jag. Jag har också 60 i midjemått, en garderob värd miljoner och är bland världens mäktigaste kvinnor. 

För övrigt kan jag säga att jag såg ett kort av mig själv i brudklänning som jag inte sett sen det begav sig och jag är så fet!!!!!!! Jag såg några andra foton av mig från när jag är både smal och ser pigg och glad ut. Vart har hon tagit vägen???!!!

Inga kommentarer: