Mina senaste köp

En cerise, kortärmad blus i perfekt sommartunt material. Har ett par i andra färger så jag vet att jag älskar dem. (Den hänger vansinnigt på den här lilla modelldockan, men sitter perfekt på mig.) En femtilapp inkl frakt. Det är det vanliga jag köper för på eBay.
(Bilderna är från respektive säljare på eBay)
En vit linnekjol med magentafärgade blommor och bred linning. Kommer att ha den många gånger i sommar också. (Vilket idag känns väldigt avlägset, eftersom jag hade både mössa och uppdragen kapuschong på mig idag när jag åkte till Apoteket. Hunden huttrade supermycket. Stackars!


Ett par sandaler med smala beiga lackremmar. Jättefina. Satt perfekt på foten.


Och så föll jag ju för de vita ballerinaskorna från Clarks. För £20 pund! Det dyraste jag nånsin köpt på eBay. Och så var de för små! Man kan ju bli galen! Undrar om de blir större om jag har på mig dem med blöta strumpor i, eller om jag bara ska göra slag i saken och sälja av mitt överskott på tradera. De har en helt underbart mjuk innersula och själva skinnet är kvalitetsmjukt. Så jag är så sugen på dem. Och klacken som sagt, så rolig. Jaja.



Sista köpet, sex nagellack (Isadora) och en läppglans (Bourjois). Läppglanset kostade 25:- inkl frakt och nagellacken 20:- inkl frakt.Fast verkligen inte sista köpet, utan köpet som ankom senast.


Jag har superroligt på eBay! Och är dessutom rätt bra på att fynda. Får väl räkna bort ett och annat felköp, men dem brukar jag lyckas sälja vidare på tradera utan förlust. Just nu har jag haft väldig otur med skor -- av de senaste fyra paren har tre varit för små (alla tre var ballerinor -- vita, lila, bruna) och bara sandalerna passade. Men så har jag ju vid andra tillfällen köpt suveräna skor på eBay, så det slutar nog ändå på plus

2 kommentarer:

Amy Lynn sa...

Wow...I never find good deals on eBay...I need lessons! Those are beautiful items! Hurry and come summer!

Anja Olergård sa...

Your mom gave me a fantabulous compliment the other Sunday: "Can you be my personal shopper?" Maybe I'll make a tutorial of sorts, and mention by best tricks.

Hope your sleeping improves. Or his...