Dator igen, och vad gör jag då?

Jag hade ju så vackra planer på att inte falla tillbaka i datorträsket. Efter typ en månad utan dator (men med telefon, så jag var inte helt avstängd) kände jag mig avvand. Men det varade inte så länge. Jag letar fortfarande fynd på eBay. Dagens feltänk var när jag trodde att jag skulle ha en chans på dessa:
Källa

Clarks, mjukt kvalitetsläder, underbar klack, perfekta vår- och sommarskor i storlek 42. Var med och bjöd medan priset ännu låg under £10. De gick för över £23. Oh well.

(Det finns ett par till som är till salu för £20 plus fem i frakt. Men jag är lite för snål när det inte går att prova dem först. Fast de har sånt bra skinn! Jag är sugen! Kanske jag ska köpa dem ändå. De går säkert relativt lätt att sälja på tradera eller så om de inte passar...)

Inga kommentarer: