Dagens tanke

Jag har nyss sett på ett program från NRL om ME och har lipat en stund. Jag orkar sällan möta tankar på min sjukdom rakt framifrån utan går ofta i kringelikrokar, så långt bort som möjligt från mina rädslor och sorger. Men kanske är jag nu lite känslig och gråter för allt möjligt. Tyckte den här lilla "julkrubban" var fantastisk. Är så glad för alla som blir mammor. Kanske särskilt de som längtat, väntat, försökt länge, eller de som levt ensamma och trott att det var försent, men som lyckas få en liten knodd ändå. Mina armar är tomma utan ett barn, men det finns en evighet också. Tack vare the baby that changes everything! God jul!
Kan köpas på Deseret book för $4.95.

1 kommentar:

AL sa...

Det var en billig bebis. Vår ska kosta oss en bra bit över miljonen har konsumentverket sagt oss. Ska köpa en från Deseret Books nästa gång.

För övrigt ett fint inlägg.