Lite spykänslor.


Tål visste inte konformitet utan syfte särskilt bra. Vill klämma in några jeans, några rosa volangjkolar och en marinblå hatt med rutiga band som flyger i vinden, nåt illgrönt på nån kille, ja ni fattar. Ni har säkert era egna idéer om hur den här familjen skulle se "normalt" superduperchicstylad instället för super-Utah-stylad.

Fast jag måste erkänna att vi hade stylning på vårt förra familjefoto framför templet. Män, mörka kostymer, vita skjortor. Kvinnor: Grått eller svart eller vit, men en hint av rosa, som även gärna kan tas upp av männens slipsar.

Ni ser ju själva hur det gick!


Källa: Bengt Höglund har tagit fotona


P.S. För er som undrar är det Mia som har intagit en bedjande pose.

3 kommentarer:

Villeosagamamman sa...

Vilket härligt familjefoto! Förutom att du inte syns...

Jag och mitt lilla gäng kommer förresten till VH på måndag. Ska bo på gästhemmet i rummet bredvid Åkisarna hela veckan. Hoppas vi kan ses!

kram, Katrin

Anonym sa...

Det är ju superbra att the fatso inte syns. Vet inte hur jag ska göra på bröllopsfotona dock... :)

Vi ses nästa vecka!

PERNILLA sa...

jag tycker att ni lyckades bra. matchat men inte too much.