Jag glömde...

Glömde berätta om min impromptu kvällspromenad som jag tog i full balutstyrsel (en av mina många) och proffsfixat hår och sammentslen make-up. Och med skor som kostar mer än en månadslön för mig. Men jag kände mig väldigt vacker och flytande och böljande som vågorna själva när jag gick ner för strandpromenaden jag har bakom huset och såg ut över havet. Det var poetiskt att jag började skriva dikter om havet oh sköneten också. Guvetvis blev jag beundrad av några kameror om man säger så, men det får man bara förstå när man klär sig och ser ut så här. De ville inget illa.

Jag ser i alla fall att senaste brun-utan-sol har funkat rätt bra på armarna. Det var ju skönt.

Kratta bort tången också så hoppar jag nog i i en löjligt dyr baddräkt.

Riktig källa: coco + kelly

Inga kommentarer: