Mikaels tålamod

Igår, två gånger på 10 minuter svarar min man Men det var precis det jag sade för en minut sen. Hörde honom, förstod, men glömde att han sagt det så trodde jag hade fått idén själv och skulle berätta.

Idag, två gånger på 10 minuter stirrar jag på honom som en fågelholk och fattar inte vad han säger. Fast det var meningar med 7-8 enkla ord. Första gången förklarade han för samma fågelholk, andra gången vet jag inte vad som hände, det har jag glömt.

Imorgon, ska till neurolog. Hoppas jag inte gör bort mig. Ha! Jag menar, hoppas inte jag kommer att göra bort mig så mycket och så många gånger! Det är ju lite märkligt om jag ber Mikael svara åt mig. Eller ber om att få lämna svaren skriftligt för då hinner man tänka. Vi får se, det kan gå hur som helst. -Hur har din huvudvärk förändrats det senaste året? -Jag förstår inte frågan.

Tur man har galghumor.

Inga kommentarer: