Bröllopsgodis III

L A K R I T S P I P O R












2 kommentarer:

modren sa...

Jag dreglar när jag ser lakritspipor. Varför är sötlakrits så gott?
Men jag säger som Oprah: You see so much skin... Varför är bröllopskläder så "nakna"? (Kläderna är förstås inte nakna utan människorna, d v s kvinnorna.)
modren

Anja Olergård sa...

Jag håller. Ed! Det finns ett bröllopskkänningsprogram på TLC där nu senast en tjej sa att jag vill vara den sexigaste bruden som nånsin funnits. Och då var klänningen ett genomskinligt korsettliv som såg exakt ut som underkläder. Måste man visa att man är sexuellt attraktiv när man gifter sig? Alla tycker ju att ens partner är sexig, annars blir man ju inte ens kär? Och äktenskap är väl inte i första hand sex utan livslång kärlek? Men jag antar att jag också är gammaldags. Tycker brudklänningar med 3/4-ärmar är det vackraste som finns.