Minimalist javisst inte

Susanna Peterson, överintendent på Nationalmuseum, har idag visat kungaparet samt deras gäst den italienske presidenten och hans dotter sitt museum. Hon hade sån fin liten midja och den coolaste topp jag sett på evigheter! När jag skulle gifta mig var jag lite inne på den där Snövits styvmor-aktiga kragen men nu blev det en rätt tam bolero som lät klänningen tala för sig själv. Men hade man kunnat få intendentens överdel med en stor vid och stel kjol så hade jag nog kallat det för min drömklänning. Jag är inte less is more, precis.

Apropå det. Såg sånt suuuuperfint foto på K, ett reklamfoto för hennes jobb, och hon såg så stram menar jag inte, snarare återhållsam, ut på nåt vis, hon kan verkligen konsten att tala starkt utan stora åthävor. Hon är minimalismens mästare. Grått och beige och svart ser lyxigt ut tillsammans, med små, små smycken och det där långa, tjocka glansiga håret. Ja, hjälp vad hon är vacker. Ser ut som sin far fast som en snygg tjej.

Apropå barn så har jag kommit på att jag inte ska ha en dotter som heter Vega. Om nån nu trodde det.

2 kommentarer:

modren sa...

Men vem är K?
modren

Anja Olergård sa...

Jag ville inte säga det rent ut, men nån som ser ut som Mikael fast en snygg tjej :-)