Jag vill ha fest!

Dels vill jag ha adventsparty med blindad julmustprovning och snittar med jultema.

Dels vill jag ha White Party på Lucia med guidad tur till stadens finaste utomhusljus.

Sen vill jag ha släktmiddag för min familj med det där spelet där man pratar, på Annandan typ.

Sen vill jag orka gå på två julfiranden, ett på julafton med vuxna, det borde jag orka, och ett några dagar senare med barnbarn. Och jag vill träffa min familj på jul också. Mikaels barn är ju min familj, men jag vet inte vad jag ska kalla dem annars. Det blir familjen och min familj.

Sen vill jag ha Smörgåstårtetävling, gärna på påsk.

Och sen vill jag bjuda på italiensk buffé.

Och nästa år vill jag bjuda på rungande 10-årsjubileumsbröllopsfest.

Och så vill jag ha teparty med klänning och hatt för tjejer.

Och så vill jag ha en bokklubb, det är inte precis fest, men nästan.

Och så vill jag åka kryssning med mina bästa me-vänner, rullstolsmaffian.

Och så vill jag åka till Sicilien med Ellen.

Och så vill jag åka vart som helst med Mikael.

Det blev visst inte bara middag och fest utan resa också. Ja, och då vill jag för sjutton gubbar åka på Liseberg! Och äta räkmacka på Gothia Towers.

Och åka till London med min kusin. Och hälsa på min brors familj, det känns visserligen nästan lika långt till Huddinge som till Amherst. Min syrra hade jag flygbiljetter till i höstas men jag var för dålig.

Det är lite begränsande för ens festliv om man får feber av att sitta på en stol i mer än en halvtimme. Men jag har såååååå mycket drömmar.

Ja, jag har faktiskt sovit 10h i natt i ett sträck, fast det var riktigt psykiskt pressande igår. Migrän och feber gör det inte precis lättare att somna, och jag hade haft jobbiga nötter innan. Men nu är allt bra. Jag är som väl så positiv av naturen att det dåliga blir som bortblåst väldigt lätt. Av en okej natt. Men tack för det.

Inga kommentarer: