Nagellack

Försöker förgäves få till en sån där nagellacksbild, men lacket ser bara svart ut. Det är mörkt blodrött.

Och om jag har 23 nagellack och om jag struntar i ett svart och ett vitt och ett underlack, så blir det prick 20. Tror jag ska måla ett på varje finger nästa gång så får ni se allihopa.

Eller, vänta nu, jag har väl bara 10 fingrar och 20 nagellack? Hur fick jag den ekvationen att gå ihop. Jag är väl trött. Klockan sex ringer klockan och då ska jag släcka och somna. Ska bli mer disciplinerad. Med mina värdelösa tider visserligen, men ändå. Då kan msn kanske flytta tiden en kvart i veckan och på en månad somnar man 05 istället för 06. Sen är det typ bara ett halvår kvar till att somna 23. Tänk om det faktiskt går!!!!!!!!!

1 kommentar:

Louise sa...

fingrar, tår... same same!