Görbra söndag!

1. Härligt i kyrkan.
2. Bereden väg för Herran.
3. Så vackert med snö!
4. Grönpepparkyckling.
5. Kär i Mikael.
6. Han blir så glad när barnen är här.
7. Kanelbullar.
8. Fick mitt andra flirtmail på Facebook. (Fast Mikael låtsas inte ens bli svartsjuk! Jag gillar att leka och låtsas och skämta, han gillar verklighet. Men det är OK. Se nr 5.)
9. Fick sätta skärp i byxorna för att de inte skulle trilla ner. De var lagom när jag köpte dem för två månader sen.
10. Glad för min familj, släkt och mina vänner. Kärlek helt enkelt :)

Dagens enda minus går till käbblet under Mexican Train :) De lär inte villja spela det igen, och jag ääääääääääääälskar ju det spelet! Om alla hade följt mina regler så hade allt blivit så mycket bättre. -- Jag känner igen det uttalandet. Vilken demagog/diktator/sociopat brukar säga så?

Men vad gör man när det är sant...

Hej så länge. Nu måste jag kolla för fjärde gången idag om nån har bjudit på mina böcker på tradera.

Inga kommentarer: