Alla bebisar på en gång

Alla bebisar jag känner nåt lite extra för har uppdaterats fotovis på Facebook. Ain't that fab?! Tekniken alltså.

Här är Neo, som Mikael är morfar till. På det här fotot är han jättelik sin mamma Karolina som hon ser ut på ett barnfoto som Mikael har. Borde scanna och sätta bredvid så ni får se. Men ni kan ju annars bara tro mig på mitt ord.



Här är Bella. Hon har klädsam snedlugg och är "very into dresses". Härom söndagen paraderade hon i gången i kyrkan och visade upp sig, rad för rad.


Här är Mia. Hon är lite mer intresserad av, tja, att flina. Härom veckan pekade hon på datorn och vinkade (hon ville Skypea).


Och dessa två oerhört olika tvillingar är alltså Johans. Jag är faster! Ibland (särskilt när jag ser foton från när de var här förra juni) saknar jag dem så det gör ont.

Väldigt roligt är i alla fall att Beths syster Jennifer är med barn. Det är roligt när det går bra för folk.

1 kommentar:

Karolina sa...

Nej vad kul! Du borde scanna för jag har ingen aning om vilket foto du menar.