Incurvata -- LÄNGESEN!

Where I shop... ICA. Men jag förstår att frågan avser kläder. I så fall H&M eller KappAhl. Med mer pengar och mindre kilon, MQ.

Fun is ... så mycket! Jag är rätt lättroad. Säg tempelstämpel när jag är lite trött t ex.

A song on my iPod ... Har en mp3-spelare utan en enda låt på! men på mobilen har jag några album, t ex Rigmor Gustafsson

Something I have too much of ... kläder som inte passar mig

What I haven't done that I plan to do this year ... gifta mig :)

The brand of jeans I wear ... vill gärna komma i mina MQ-jeans igen men nu är det bara fatso-jeans från KappaAhl som gäller.

What I must have for Spring ... solglasögon

5 staples that you'll always find in the refrigerator ... mjölk, lök, vitlök, creme fraiche, tomatsås

When I splurge on myself ... äter jag nåt gott?

One thing I plan to do this year in my career ... Hemligt.

The first thing I do in the morning ... kissa, kolla mail, ta piller?

What you do not know about me ... När jag hade blockflöjtslektioner med Rebecka och Katrin dansade jag magdans med en t-shirt bakom nacken och en underkjol på höfterna. Sådärja, nu har jag väl inga fler hemligheter.

Inga kommentarer: