Confession tag

1) What is your blogger name? Honla
2) When is your birthday? 17 juli
3) How long have you been blogging? 21 april 2007
4) Who tagged you? Jag själv
5) Tell me your 5 most favorite body parts? Ögon, mun/leende, byst, händer, hjärna
6) What do you wish most for your birthday? Att jag är gift då
7) What color are your nails now? Sin naturliga
8) Any depressing thoughts lately? Ja, några
9) What's your next 1 month's plan? Vila, skriva, bestämma bröllopsdatum
10) At what age did you have your 1st crush? 6 år, skidlärare Ole i Hemsedal
11) Did you attend any school reunion after you graduated till now? Nej för sjutton
12) Have you ever passed gas in public and pretended you didn't smell anything? Ööööö
13) Are you a clean freak? Nej, organisera-i-lådor-och-skåp-freak, men inte städa
14) Which era do you wish you were born into? min egen
15) Are you a vegetarian? verkligen inte
16) How many pillows do you sleep with at night? läste How many pills :) Ett piller, och en pillow. Men så har jag en under armen också.
17) Are you a light sleeper or an I-don't-care-if-there's-a-bomb-here sleeper? Light sleeper
18) Do you secretly wear comfortable granny panties when your man is not around? HA!
19) What is your ultimate dream job? Publicerad författare
20) What is it your hubby does that annoys you the most? Säger till mig hur jag ska göra saker
21) What is your dream car? Any, right now. Eller en svart, slightly understated BMW utan barnvagnsbaklucka
22) Do you easily wake up in the morning? Nej
23) Do you like hairy men? Gjorde inte det tills jag träffade Mikael
24) How about goateed men? NEJ
25) Which one would you prefer, 2 hour spa, 2 hours Thai Massage or 2 hour foot massage? Vet inte vad thaimassage är, men tror jag väljer det
26) Have you ever wished you had a different name other than your real name? ja, fast inte längre
27) What is the most extreme sport you have ever done? Extreme skidåkning är det väl när man får skidan i bakhuvudet, vurpar med ansiktet först ner i snön och får sy i skallen?
28) Do you prefer traveling in Europe or Asia? Europa
29) What is your favorite food? Spaghetti Bolognese
30) What is the most embarrassing moment when you were out on a date? Har inte gjort bort mig så mycket på dejter, men det pinsammaste för nån annan är väl en viss herr Hulldin med växelspaken i handen mitt i korsningen vid Stora teatern.

Inga kommentarer: