Underkänt!

Jag vet inte om jag sett sandaler för män som jag tycker är acceptabla. Mikael har såna där med kardborreremmar, som han har strumpor i. Jag säger inget för att jag inte orkar bråka om sånt.

Men jag börjar nästan tro att det inte finns manssandaler som är fina. En kille jag var lite kär i hade likadana sandaler som jag, de var från USA. Vet inte om hans var det också. De var i alla fall de naturligaste sandaler jag haft. Bara breda läderremmar där de skulle vara, inte där de såg bäst ut.

Pierce Brosnan är väl inte känd som skofantast, klädfantast eller manlighetsikon. Men sandalerna är inte okej.

4 kommentarer:

Sara sa...

Förfärliga faktiskt!
Mycket tacksam för din omvärldsbevakning.

Anja Olergård sa...

Tack, vad kul att du uppskattar mitt fönster mot världen. Jag försöker ju verkligen ge en heltäckande bild av allt som är viktigt i nuläget, internationellt.

Sara sa...

Är ju coronaflykting och bor ensam i pappas lägenhet, så isoleringen gör en avtrubbad från flärd, skomode och andra dagsaktualiteter. De senaste dagarna har jag mest pratat med en skata som brukar sitta på balkongräcket. Så jag hänger ju inte riktigt med i de lite större skeendena i världen.

Nu fick jag precis svaret, testet var negativt. Fan trot, som vi säger här i förskingringen.

Anja Olergård sa...

Va!!! Så skumt. Det hade väl varit trevligt med antikroppar och kunna träffa familjen. Krya på dig i vilket fall! Kram!