Knäpp?

Jag har lagt lite varor i kjndkorgen på cirkus 15-20 firmor. Vissa är snälla och låter dem ligga i varukorgen k evigheter. På Asos hinner man kanaöpt bestämma sig innan de redan har tagit bort grejerna. Men jag vill ha två stegz det första är att man lägger allt i varukorgen, bilar lite på saken och sen flyttar saker efter hand från varukorgen till sparade favoriter. Det brukar göra att jag känner mindre känslomässig bindning till sakerna efter ett tag och kan flytta bort dem. För att jag faktiskt inte måste ha de där skorna, även om de var supermodellsvackra.

Och handlar man då lite stora och syra saker (jag tror jag har lagt några sängar, sönggavlarz matbord och fåtöljer k varukorgen på Mio) så kan det bli såhär skrämmande. 

Mikael är så rädd för den dagen jag är lite frånvarande och inte tänker på vad jag gör och köper allt jag har i korgen. Jag tror ju att den dagen aldrig kommer, för att man inte kan köpa allt med ett missriktat eller nervrhcknings-klick. Jag hoppas det. För kolla här!!!


Men här skulle det stå Köp medges ej. Jag har inte 350 000:- på kontot. Vad skulle vi med så många sängar till? Kanske öppna barnhem.

Då så.

Men vad vi nästan inte kunde låta bli att köpa är den lilla var fåtöljen i samma modell som Mikaels vuxna Strandman. Där skulle E sitta. Så gullig stol. Och så oemotståndlig E!!!

3 kommentarer:

Monica sa...

Man får väl ändå säga att du har en känsla för fynd med så många sparade kronor?!

Anja Olergård sa...

Eller hur!!!

Humlan sa...

Så brukar jag också göra!! Delvis för att pacea, så jag blir jättesur när man inte får "ha kvar sina saker" i varukorgen till nästa dag.