Objektiva fynd!

Jag stekte isterband idag och det gick faktiskt bra, förutom att jag sen inte orkade klä på mig. 

Och att jag fick feber på bara högra sidan. Jag låg kvar i soffan ett extra tag för jag brukar inte kunna somna så bra när jag har sån där konstig feber så skjuter upp det lite.

Idag syntes det dessutom i spegeln när jag väl skulle gå och lägga mig. En blek kind, en knallrosa. Det har synts förut också men nu hade jag ju väntat ut det värsta, kändes det som.

Så nu tog jag tempen i bägge sidor av munnen. Flera gånger. Vänster hade 35,7 och höger 36,6.

Så skumt! 

6 kommentarer:

Monica sa...

Vilken märklig effekt, men jag har hört talas om liknande. Min syster är sjukskrivning för utmattning just nu. Hennes ena öra blir alldeles blossande och hyperkänsligt när det är för mycket. Antingen om hon är stressad, det är för mycket ljud runt omkring eller något annat "för mycket". Skulle vara intressant att veta hur det blir så.

Sara sa...

Du är helskum!
Fast jag brukar faktiskt också bli halvsidesblossande. Minns inte vilken sida eller om det är konsekvent på samma sida heller, för den delen.

modren sa...

Jag kan ju inte vara sämre: min vänstra fot och mitt vänstra bröst är större än högra … :-)
modren

Sara sa...

Mitt högra lillfinger är lite krokigt. Slå det den som kan!

modren sa...

Sara, du vinner.
modren

Anja Olergård sa...

Heja sneda Sara! Det var skönt att höra.

Och Monnah, jag kan i princip inget om UMS men jag tror att mitt beror på olika intrakraniellt tryck i hjärnan. Jag vet inte om man har neurologiska fynd vid utmattning, men det var där jag hade börjat. Min feber kommer ju också när jag är överansträngd. Det blir jag visserligen mest varje dag n, men..


Jag väger mest. Inga som är intresserade av att ta upp kampen?