Nyårslöfte, nja

Jag glömmer ju vad jag skriver och är så dålig att jag inte orkar läsa igenom mina egna inlägg för att kolla.

Men jag har inga nyårslöften. Tycker jag blir stressad och misslyckad av det. Men jag ska faktiskt tänka på att inte be om ursäkt. Jag har upp alla minuscule detaljer som inte är perfekta för att folk inte ska tro att jag tycker det är ok att ...

Annars läste jag ikväll i Mitt i-tidningen om vad folk längtar mest efter att kunna göra 2021. Gå ner i vikt är tyvärr alltid mitt första svar. Ha! Och jag som inte ska be om ursäkt tar upp min yppiga lekamen.

Först tänkte jag att jag helst vill resa till Italien. Men då måste jag bli seriöst mycket friskare först. Och då började jag fantisera på saker att göra som frisk och har kommit på det ultimata att göra 2021: Gå på Nobelfesten!!!!!

Inga kommentarer: