Jag vill sy!

Nu har jag läst tre sytidningar på Readly och JAG VILL SY!

Den här röda var från senaste Burda (på turkiska, som konstigt nog är enda Burda bland alla språk som finns tillgängliga) och jag vill sy den och ha den på jul! Fy sjutton vad snygg!


I verkligheten skulle jag bli hemskt glad om jag kunde sy nånting, bara en scarf el!er så. I drömmen skulle jag ha ett eget hobbyrum där symaskinen skulle stå uppställd och där jag också skulle ha alla andra grejer framme, som för att göra kort osv. Då skulle jag ha en chans att faktiskt orka, om halvfärdiga saker kunde ligga framme tills man fick en minuts energi över.

I riktiga drömmen skulle jag vara frisk och smal och sy ett plagg i månaden. Till alla roliga evenemang jag skulle gå på.

2 kommentarer:

modren sa...

Du kanske skulle börja med att trä symaskinen … :-)
modren

Anja Olergård sa...

Den smashen la jag upp för själv :-)