Fel, fel, fel!

Det är så många fel med den här bilden. Man ler inte med tandläkarinstrument i munnen, man har inte en lugn blick av tillförsikt. Man får panik bara av lukten, tänker på pengarna som nästan flyger sin kos med en hundring på fem minuter, och kämpar för att inte bara skrika nej och gå därifrån.

Jag har en visdomstand som har kommit upp halvvägs, den bröt igenom huden för två somrar sen och det fastnar mat där jämt. Och jag orkar aldrig gå och borsta tänderna efter maten. Så det är, antar jag, en tidsfråga tills jag har hål i den tanden och behöver operera bort den. Man ska vara försiktig med narkos vid ME men jag blir helt panikslagen vid tanken på att ligga där och vara medveten! Och vad det kommer att kosta!!!

Men två saker.
1) Vilket i-landsproblem!
2) Är det det värsta i mitt liv är det inte så illa. Inte ens en liten tumör!


2 kommentarer:

Sara sa...

Hon kan ju se glad ut, hon har väl inga tandproblem.

Anja Olergård sa...

Det har du rätt i...