Äntligen inredningshöst

Kolla vilka färger jag stötte på på Instagram idag. Det första kontot heter nåt med Veranda, jag trodde jag skulle komma ihåg det tills jag kom till Blogger...

Jag är i alla fall jättenöjd med att hösten börjar komma i inredningen. Vi har fortfarande 27° grader inne men på kvällen blir det så kallt att jag måste ta på mig en pläd i soffan. Har varit så skönt att inte behöva klä på mig på hela sommaren. Det blir knappt nån tvätt heller om man har på sig en klänning tre minuter i taget, eller högst två timmar i undantagsfall.

Och ingen geting har vi fått in på hela sommaren!

2 kommentarer:

Sara sa...

En sak jag inte begriper är hur de har tänk att man ska komma åt de böcker som hamnat bakom tavlorna som de envisas med att sätta på bokhyllorna och inte väggarna.
Och så blir jag genast nyfiken på vilka böcker de gömmer där: Barnförbjudet och Kama Sutra kanske? Eller litteratur de skäms över att gilla, som Sagan om Isfolket eller Harlekinböcker?

Anja Olergård sa...

Det är Läckberg!